Hoi allemaal,
Ik zit voor het eerste in de nieuwste versie van de virm. Comfortabele stoelen! Ik ben wel verbaasd over de beloofde beschikbaarheid van elektriciteit. Ik zie alleen usb aansluitingen, en dan ook nog alleen bij vierzits-stoelen. Mis ik wat?
Ik vind het lastiger en lastiger worden. NS loopt achter op de concurrentie wat betreft beschikbaarheid van elektriciteit. Nu er een trein vernieuwd is wordt de achterstand slechts half ingehaald. En dat terwijl NS het al jaren moeilijk vind om overcheck-overstappen te erkennen (dat zeg ik op basis van geweigerde gtbv-claims).
Mijn oprechte vraag: willen jullie graag mijn steun verliezen? Is het een wens dat ik - als jarenlange tegenstander van het opbreken van het netwerk - ook ga pleiten voor de beëindiging van de Nederlandse Spoorwegen en het binnenhalen van meer competitie? Het begint er wel heel erg op te lijken dat ik als reiziger geen netwerkvoordelen meer heb en dat het dus beter voor me is als NS zo spoedig mogelijk eindigt te bestaan. Ik ben hier erg verdrietig over maar momenteel lijkt dit de werkelijkheid te zijn...