Hoi! Ik heb een vraag. Ik heb online een kaartje besteld en ik heb de e-mail met het kaartje niet ontvangen. Wat ik nu moet doen.
Even kijken bij de junkmail, daar komt het vaak terecht. Als het te lang duurt, bijvoorbeeld een uur, dan contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155, of een van de andere kanalen. Vaak gaat het fout omdat het emailadres fout is gespeld. Doorgaans zijn de kaartjes er met een minuut en het duurt zelden langer dan een kwartier.
Welkom bij de NS Community!
Het kan enige tijd (tot wel een uur, maar meestal sneller) duren voordat je de mail ontvangt. Controleer vooral ook je spambox.
Als je voor aanvang van je reis nog niets hebt, koop een los kaartje bij een automaat en declareer dat later via de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.