Bij de noodrem in de trein hangt altijd een sticker dat misbruik bestraft wordt. Ook staat erop dat je de noodrem nooit in tunnels moet gebruiken. Ik vraag me echter af, wat zijn wel momenten dat het verstandig is de noodrem van een trein te gebruiken?
Ook heb ik wel een gehoord dat het bij medische noodgevallen niet handig is om de noodrem te gebruiken, omdat stations veel beter bereikbaar zijn voor hulpdiensten dan een stuk spoor midden in een weiland/bos. Klopt dat?
beantwoord
Wanneer noodrem gebruiken?
Beste antwoord door Anonymous
Beste Jelte,
Welkom op het NS Service Forum. Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van het topic te vergoten.
Een andere aanvulling op dit topic is deze link. Hierin wordt de 'Veiligheid in het algemeen' besproken.
Interessant om jullie ervaringen te lezen. Jelte, wordt het voor jou ook begrijpelijker?
Vriendelijke groet,
Susan
Bekijk origineelWelkom op het NS Service Forum. Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van het topic te vergoten.
Een andere aanvulling op dit topic is deze link. Hierin wordt de 'Veiligheid in het algemeen' besproken.
Interessant om jullie ervaringen te lezen. Jelte, wordt het voor jou ook begrijpelijker?
Vriendelijke groet,
Susan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.