Goedenavond, in april werd mijn heenreis Rotterdam Londen met de Eurostar de avond voor vertrek geannuleerd, ruim 220 euro kostte deze reis (met 2 personen). Het bedrag is betaald aan NS International. Ik heb de afgelopen maanden op allerlei verschillende manieren geprobeerd mijn geld terug te krijgen, maar niemand lijkt te kunnen of te willen helpen. Op formulieren die ik moest invullen wordt ook nooit gereageerd. Dus ik probeer het toch maar hier ook. Want ik begrijp alles als het om drukte gaat, maar het is wel heel onkies om mensen te laten betalen voor een reis die ze om deze reden niet konden maken. Dus hopelijk komt het goed..
beantwoord
Geld terug na geannuleerde Eurostar
Beste antwoord door bahnrider
Heb je wel bericht van ontvangst van claim ontvangen-met daarin excuus dat het maanden kan duren voor ze aan bewerking toekomen?
Via dit forum kun je hooguit medeleven verwachten-en hopelijk misschien een tip van iemand die de juiste benadering met effect weet-niet he het zou moeten zonder resultaat
Volgens mij moet het gewoon via het formulier-online van NS-INTER!!!! voor vertraging-daarin zit als ik me goed herinner ook iets als ´reis kon niet plaatsvinden´
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.