Wat een clownsclub daar op de klantenservice. Ik had een treinreis voor 13 maart heen en 14 maart terug. Dit had ik geboekt via Eurostar, maar NS International was de betaling naar toe gegaan. Uiteindelijk kreeg ik alle bevestigingen etc. van Eurostar. Achteraf was er één mailtje in de spambox terecht gekomen, dat was een mail van NS international. Een medereiziger had zijn arm gebroken en kon niet meer mee. Die melden op 5 maart af. Ik heb op 5 maart Eurostar bericht met het verhaal (kon ze niet bellen). Aangezien Eurostar alle mails had gestuurd, wist ik zeker dat ik daar hem af moest melden. De volgende ochtend kreeg ik een bericht van Eurostar dat ik bij de partij moest zijn aan wie ik had betaald. Dit bleek NS International te zijn. Die gebeld met het verhaal. Zij konden alleen de terug ticket annuleren, gezien de 7 dagen regel. Ik had toen het hele verhaal uitgelegd, maar zij kon er niks mee. Zij adviseerden mij om de klachtendesk in te schakelen. Dit zijn echter 0 meedenkend, dus daar tot 2 keer toe 0 op het rekest. Ze verstoppen zich achter de 7 dagen regel, terwijl als je een beetje hersenen hebt, snap je dat ik het ook 8 dagen van te voren heb aangevraagd. Ik kon ook nooit weten dat het via NS international moest in plaats van Eurostar, gezien het feit ik alleen maar correspondentie had van Eurostar.
Ze denken niet met je mee, maken zichzelf heel klein als organisatie en denken alleen maar aan hun eigen belang. Je kan net zo goed een robot zetten als je als organisatie je niet menselijk wilt neer zetten.
Het gaat mij niet om het geld, ik kan het gewoon op de reisverzekering gooien, maar dat je jezelf zo laat kennen als organisatie.
Hele slechte ervaring klantenservice
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.