beantwoord

reis 9 september van Biaritz naar Rotterdam

  • 7 September 2022
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Kan ik vanwege de staking überhaupt deze geboekte reis maken ?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 7 September 2022, 17:41

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6

Hey Flip van Rijswijk. Welkom bij de NS Community.

Helaas zal deze rit niet compleet mogelijk zijn. Je kunt tot en met Brussel Zuid komen via de reguliere verbindingen op die dag, maar vanaf daar loopt het anders. Je kunt de IC Brussel dan pakken tot Noorderkempen en dan regionaal vervoer tot Roosendaal, maar helaas zal je niet verder Nederland in komen met de trein.

Reputatie 7
Badge +1

@Daniël NS Hoe kan het dat een collega op twitter dan 3 kwartier geleden nog dit zegt

 

 

Reputatie 7
Badge +1

En omdat NMBS ook niet staakt, ook nog wel (afh van tijden eind vd dag) tot zelfs Roosendaal of toch zeker Antwerp-Kapellen-Essen of mogelik Noorderkempen (maar dat is niet echt raadzaam).

Vorige keer werden overigens wel een beperkt aantal Thls+BNLux doorgelaten zonder stop in de bestaakte zones. ARriva biedt een snelbus BergenopZoom-Zuidplein-maar check of ze die dag ook niet meespelen met de algehele malaise van reizigertje pesten

Reputatie 7
Badge +1

En omdat NMBS ook niet staakt, ook nog wel (afh van tijden eind vd dag) tot zelfs Roosendaal of toch zeker Antwerp-Kapellen-Essen of mogelik Noorderkempen (maar dat is niet echt raadzaam).

Vorige keer werden overigens wel een beperkt aantal Thls+BNLux doorgelaten zonder stop in de bestaakte zones. ARriva biedt een snelbus BergenopZoom-Zuidplein-maar check of ze die dag ook niet meespelen met de algehele malaise van reizigertje pesten

Er wordt hier gevraagd om Amsterdam-Antwerpen en niet om Roosendaal dus dit is toch klinkklare onzin van MB

Reputatie 6

Ik zal dit meteen aankaarten Henkpeetersen. Dit klopt namelijk niet, het is niet mogelijk om die dag in Amsterdam te komen uit België. bahnrider heeft ook gelijk, het is nog wel mogelijk om naar Roosendaal te komen. De IC Brussel gaat nog tot Noorderkempen en dan kan je regionaal vervoer pakken tot Roosendaal. Ik pas mijn comment hierboven dan ook aan.

Reputatie 7
Badge +1

Ik zal dit meteen aankaarten Henkpeetersen. Dit klopt namelijk niet, het is niet mogelijk om die dag in Amsterdam te komen uit België. bahnrider heeft ook gelijk, het is nog wel mogelijk om naar Roosendaal te komen.

En daar zal NS dan voor een overnachting moeten zorgen.

Reputatie 7
Badge +2

 De IC Brussel gaat nog tot Noorderkempen en dan kan je regionaal vervoer pakken tot Roosendaal. Ik pas mijn comment hierboven dan ook aan.

Dat klopt niet helemaal: als je per regionale trein naar Roosendaal wilt komen zul je al in Antwerpen Centraal moeten overstappen. In Noorderkempen komt niets anders dan de IC Brussel (en een enkele P-trein terug België in)

Aangezien de stakingen nog we vele weken kunnen gaan duren vraag ik me af of het niet beter is om het internationale vervoer voorlopig voor onbepaalde tijd stil leggen en reizigers die al geboekt hebben hun geld terug te geven. Nu stranden mensen overal halverwege. Reizigers die al weg zijn kun je dan voor de terugreis eventueel omboeken op een vliegtuig.

Reageer