Skip to main content
beantwoord

hulp bij niet kunnen inloggen in mijn ns met google chrome

https://www.ns.nl/mijnns?error=server_error&error_description=Unexpected+server+error&state=%2Fdashboard#/error/AUTHENTICATION_FAILURE

Deze boodschap verschijnt als URL 

Met de boodschap 

Er is een fout opgetreden

We kunnen je door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.

Het betreft alleen inloggen met browser Google Chrome op samsung tablet 

Het betreft alle ons bekende NS accounts 

Alle andere browsers op dit tablet laten wel de inloggen in mijn Ns toe

Op andere apparaten kunnen we wel inloggen met de Chrome Browser 

We hebben alles wat mogelijk is uitgeprobeerd van herinstalleren tot restart account en alles wat enigszins in onze mogelijkheden ligt.

NS medewerker kunnen mij niet helpen en verwijzen naar de mediamarkt?

Ik snap er niks meer van graag uw hulp

Beste antwoord door mrfreeze

Bij mij werkt het wel met een zgn. incognito-venster, Ctrl + Shift + N. Misschien kun je dat eens proberen?

Bekijk origineel

12 reacties

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16543 reacties
  • 20 maart 2025
MarcoNu schreef:

We hebben alles wat mogelijk is uitgeprobeerd van herinstalleren tot restart account en alles wat enigszins in onze mogelijkheden ligt.

Ook de NS cookies gewist in de Chrome browser? Dat wil nog wel eens helpen bij NS. 

• Auteur
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 20 maart 2025

Bedankt 

Wij hebben echt alles wat we zelf kunnen doen gedaan ook cookies gewist cache complete geschiedenis etc etc 

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7324 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Bij mij werkt het wel met een zgn. incognito-venster, Ctrl + Shift + N. Misschien kun je dat eens proberen?

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9225 reacties
  • 22 maart 2025

Heb je de tip van mrfreeze al geprobeerd, MarcoNu?

• Auteur
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 23 maart 2025

Ik werk op een tablet geen idee waar de shift knop zit, maar los daarvan zou dit dan altijd via incognito moeten ? En zo ja waarom alleen bij NS 

maar goed bedankt voor het mee denken

• Auteur
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 23 maart 2025

Nog een toevoeging aan deze case,

Het is allemaal begonnen met een mail van NS ,dat is ook inmiddels gecontroleerd door NS dat het echt van NS afkomstig is 

In de mail zit een link met daarachter mijn maand factuur , deze mail komt elke maand , echter nu werkte de link niet en kon ik ook daarna  niet meer inloggen,  ik heb zo het idee dat er bij NS iets geblokkeerd wordt tav mijn account 

Misschien kan iemand met IT achtergrond bij NS hier eens naar kijken en mij misschien bellen

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7324 reacties
  • 23 maart 2025
MarcoNu schreef:

Ik werk op een tablet geen idee waar de shift knop zit, maar los daarvan zou dit dan altijd via incognito moeten ? En zo ja waarom alleen bij NS

Je kunt ook zo'n venster openen door rechtsboven op de drie puntjes te klikken en te kiezen voor ‘Nieuw incognito venster'.

En je hebt gelijk hoor, dit zou niet op deze manier moeten. Maar ik merk zelf dat de NS-site wel regelmatig 'kuren’ heeft en met dit trucje lukt het vaak wel.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29991 reacties
  • 23 maart 2025

Heb ooit hetzelfde gehad, incognito werkte wel. Dat was dus een cookie-gevalletje. Alle cookies van ns.nl wissen (dus niet alleen login.ns.nl) loste het op.

• Auteur
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 23 maart 2025

Ik heb al alle NS Cookies meerdere keren verwijderd en nu ook het Incognito scherm gebruikt maar werkt ook Niet!

Ik kan op andere browsers wel inloggen en ik kan op andere apparaten ook met de Chrome Browser inloggen 

Dit is werkelijk bizar 

NS zie dit als een uitdaging, help !

• Auteur
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 23 maart 2025

O ja dat vergeet ik nog , maar via een link , kan ik wel in Chrome mijn NS zien 

Nogmaals het is bizar

Aar
Forum|alt.badge.img
  • Super user
  • 2025 reacties
  • 23 maart 2025

Ook erg creatief van de NS-site ontwikkelaars om een foutmelding te benoemen in de url. Een gebruiker kan dus voor een eeuwigheid lang blijven refreshen, maar altijd blijf je die foutmelding krijgen. 

Frustrerend... :p

• Auteur
  • Intercity
  • 6 reacties
  • 23 maart 2025

Bedankt, dat heb ik nou precies ook gezegd tegen die telefoniste , die je krijgt als je belt , maar ook niks kan eigenlijk, dus NS pak dit op aub 

Reageer