Elke incheck, uitcheck en gemiste uitcheck van mijn studerende zoon krijg ik als melding op mijn telefoon. Hoe kan dat en hoe kan ik dat uitzetten?
Het lijkt er op dat het abonnement van jouw zoon gekoppeld is aan jouw mijnNS. Als jouw zoon 18+ zou hij een eigen account kunnen nemen. En kun jij zijn kaart uit jouw mijnNS verwijderen.
Welkom op onze NS Community, PeterElderson! Nou, zo weet je in ieder geval of hij op tijd is! Wat MoDe zegt kan, maar je kan meldingen uitzetten in de app bij 'Meer’ → 'Instellingen’ → ‘Open instellingen' → ‘Meldingen toestaan’ uitzetten met het schuifje.
Ik vermoed dat de zoon van
Daarna het advies van MoDe volgen.
Welkom op onze NS Community, PeterElderson! Nou, zo weet je in ieder geval of hij op tijd is! Wat MoDe zegt kan, maar je kan meldingen uitzetten in de app bij 'Meer’ → 'Instellingen’ → ‘Open instellingen' → ‘Meldingen toestaan’ uitzetten met het schuifje.
Helemaal juist, maar ik wil natuurlijk dat hij ze zelf krijgt in plaats van ik!
Het lijkt er op dat het abonnement van jouw zoon gekoppeld is aan jouw mijnNS. Als jouw zoon 18+ zou hij een eigen account kunnen nemen. En kun jij zijn kaart uit jouw mijnNS verwijderen.
Bedankt, dat is inderdaad het geval, en de beste oplossing!
Hoe die kaart in mijn MijnNS terecht is gekomen weet ik niet, maar misschien dat Duo er iets mee te maken heeft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.