Skip to main content
beantwoord

verkeerde naam op mijn NS


Als inlog op mijn NS staat er goede middag dhr. Bizri. Terwijl dit niet mijn naam is. Hierdoor als de samenreiscode wilt delen zegt de app u bent niet de eigenaar van de kaart. Hoe pas ik dit aan want het is echt mijn kaart met mijn inlog.

Beste antwoord door Tochjo

Neem hiervoor rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13027 reacties
  • Antwoord
  • 9 juni 2024

Neem hiervoor rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1322 reacties
  • 9 juni 2024

Goedemorgen RobertJohn. Welkom bij de NS Community.

Tochjo heeft hier al het beste advies gegeven, je kunt dit op laten lossen door contact op te nemen met de klantenservice! 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29366 reacties
  • 9 juni 2024

Is dit in de NS app of op de Mijn NS website?

De naam in de app kan je wijzigen door erop te tikken, maar dat maakt je natuurlijk nog geen kaarthouder.

Zie ook https://www.ns.nl/mijnns#/persoonsgegevens Als daar ook Bizri staat is dat redelijk ernstig, gezien de privacy. Als je op https://www.ns.nl/mijnns#/betaaloverzicht facturen ziet staan ben je wel degelijk de contracthouder (en meestal dus ook kaarthouder). Dat is een bekend probleem en kan de Klantenservice voor je oplossen.


Reageer