Als inlog op mijn NS staat er goede middag dhr. Bizri. Terwijl dit niet mijn naam is. Hierdoor als de samenreiscode wilt delen zegt de app u bent niet de eigenaar van de kaart. Hoe pas ik dit aan want het is echt mijn kaart met mijn inlog.
beantwoord
verkeerde naam op mijn NS
Beste antwoord door Tochjo
Neem hiervoor rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.