beantwoord

Zichtbaarheid keuzedagen op MIJNNS

  • 30 March 2023
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Sinds enige tijd zijn mijn keuzedagen niet meer zichtbaar op MIJNNS.
Vorige week daarover gebeld met de klantenservice (2x). Geen duidelijke antwoord gekregen; de bekende antwoorden van helpdesks (geen antwoord dus).
Het probleem lijkt al eerder aan de orde te zijn geweest lees ik.
Maar bij mij sinds kort niet meer zichtbaar. Ik zie lege vlakjes bij de keuzedagen, maar er staat niets in.
Zeer onhandig; je kunt niet even snel inzien wanneer je keuzedag bijvoorbeeld verloopt.
Dit is toch niet meer van deze tijd dat dit niet opgelost wordt anno 2023.
 

icon

Beste antwoord door MoDe 30 March 2023, 13:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik.had hetzelfde probleem dat mijn producten en keuzedagen niet te zien waren. Behoorlijk lastig want zag pas later dat er niet 1 maar 2 keuzedagen bijna verliepen. Bij mij leek een nieuw account de oplossing. Ik weet niet of anderen met hetzelfde probleem uiteindelijk ook een nieuw account hebben gekregen als oplossing. 

 

ik was n half jaar in het buitenland en zie nu dat op mijn NS niet alle keuzedagen te zien zijn die ik kan ophalen. Ik mis namelijk die van de huidige periode maart/april, terwijl de nog tegoed kaarten van mei/juni en juli/augustus al wel op het overzicht staan.
Mijn man wiens abonnement op een later tijdstip startte, ziet hetzelfde. Wel oudere nog op te halen kaarten maar niet die van de huidige periode, 
 

Reputatie 7
Badge +3

ik was n half jaar in het buitenland en zie nu dat op mijn NS niet alle keuzedagen te zien zijn die ik kan ophalen. Ik mis namelijk die van de huidige periode maart/april, terwijl de nog tegoed kaarten van mei/juni en juli/augustus al wel op het overzicht staan.
Mijn man wiens abonnement op een later tijdstip startte, ziet hetzelfde. Wel oudere nog op te halen kaarten maar niet die van de huidige periode, 
 

Maart/april geldig tot 2023 of tot 2024?

Je zou op een automaat kunnen kijken en als het goed is heb je een email met overzicht. Maar jouw vraag is, waarom je niet alles kunt zien. De afgelopen maanden konden een aantal mensen geen enkele product meer zien in MijnNS.

Je kunt het beste telefonisch via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer