business card saldo laag | NS Community
beantwoord

business card saldo laag

  • 2 December 2023
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Kan (op terugweg) niet meer inchecken met business card. Saldo te laag. Komt zo af en toe voor, bij de terugreis op dezelfde route. Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 2 December 2023, 14:41

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Piet2026 en welkom bij onze Community.

Mijn kennis van NS Business Cards reikt helaas niet zó ver :(. Zou je hiervoor contact willen opnemen met mijn collega's van Zakelijk? Dat kan op telefoonnummer 030 300 11 11 of via X of Facebook Messenger.

Badge +3

Check het saldo op www.ov-chipkaart.nl

Als dat negatief is geven sommige apparaten (met name in bussen) die melding, ook als je op rekening reist.

De oplossing is dan om het saldo aan te vullen tot 0 (of hoger). Op 0 laten zetten kan bij een balie van een vervoerder.

Reageer