beantwoord

facatuur van de weekend vrij abbonement

  • 27 June 2022
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Dus ik heb de abbonement gekicht weekend vrij kreeg vanochtend facatuur binnen van rond de 15 euro terwijl de abbinement 31.60 kost weet iemand hier wat over zou graag mijn verwarring recht willen zetten

icon

Beste antwoord door Tochjo 27 June 2022, 19:35

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex had en dat wisselt naar Weekend Vrij krijg je een factuur tot aan je vast maandelijkse factuurdatum.

De factuur kan je uiteraard inzien in Mijn NS (website).

Reputatie 4

Welkom bij de NS Community!

Als je al NS Flex had en dat wisselt naar Weekend Vrij krijg je een factuur tot aan je vast maandelijkse factuurdatum.

De factuur kan je uiteraard inzien in Mijn NS (website).

dat klopt wat robert zegt inderdaad als wijzigt betaal je eerst tot je vaste maandelijk factuur datum daarna zal volle prijs zijn van 31,60 zo hebt ik mijn abbo gewijzigd naar dalvrij mijn vaste factuurdatum is 23 ik hebt op 25 ik betaal nu 124 tot aan vaste datum daarna is 136,40 

Volgens mij heb ik ook fled weet niet zeker maar dus nu betaal ik 15 euro en mn nieuwe facatuur zegt die 10 juliis dat dan de volle prijs van 31.60 pm

 

Badge +3

Als uw nieuwe factuur naar verwachting op 10 juli komt, dan betaalt u nu voor de periode van vandaag (of gisteren, net wanneer u bent gewisseld naar Weekend Vrij) tot en met 10 juli. Dat is ongeveer een halve maand, dus vandaar dat u de helft van de abonnementsprijs betaalt voor die periode. De volgende factuur is dan voor de periode van 11 juli tot en met 10 augustus en dat is wel een hele maand, dus 31,60 euro.

Als uw nieuwe factuur naar verwachting op 10 juli komt, dan betaalt u nu voor de periode van vandaag (of gisteren, net wanneer u bent gewisseld naar Weekend Vrij) tot en met 10 juli. Dat is ongeveer een halve maand, dus vandaar dat u de helft van de abonnementsprijs betaalt voor die periode. De volgende factuur is dan voor de periode van 11 juli tot en met 10 augustus en dat is wel een hele maand, dus 31,60 euro.

De info die ik zocht hartelijk dank

Badge +3

En wat er in het kostentellertje staat (in Mijn NS of de NS app) kan je na een abonnementswissel eigenlijk met een korreltje zout nemen, want klopt vaak niet.

In dit geval klopt het wel, je betaalt nu dus 15 euro voor tot 9 juli en daarna volgt de factuur voor de volgende maand (€ 31,60 voor 10 juli tot 9 augustus).

Reageer