Ik heb op zaterdag een flex abonnement afgesloten en bestelling binnengehaald en toch heb ik voltarief betaald zie ik nu.
Welk abonnement heb je afgesloten? En weet je zeker dat je met de juiste chipkaart hebt ingecheckt?
Als je zeker weet dat je korting had moeten ontvangen, kun je overigens het beste contact opnemen met de NS-klantenservice. Zij hebben inzicht in je reizen en kunnen, indien van toepassing, de reis direct verrekenen met je eerstvolgende factuur.
Als je soms afgaat op de melding op het schermpje: dat zegt ALTIjd-reizen op rek. Welk tarief ook geldt (ook als ik mijn weekendvrij op ZA benut). Ook het tellertje dat je ziet bij je account is heel vaak van slag.
Maar je zegt dat je nu hebt gecheckt, dus dat is later-en hopelijk via mijnNS-in dat geval is er wat mis gegaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.