In mijn NS zie ik dat ik nog een kaart heb, deze heb ik echter niet meer in mijn bezit. Hoe kan ik een nieuwe NS flexkaart aanvragen?
nieuwe flexkaart aanvragen
Beste antwoord door Momo
Wat is de reden dat die kaart in uw MijnNS niet meer in uw bezit is? Is deze kaart verlopen en weg gegooid? Of is deze verloren? En staat er op deze kaart nog een Flex abonnement wat niet is stop gezet?
U kunt zoals Thom aangeeft een nieuw abonnement aanschaffen en daarbij een nieuwe gratis kaart. Maar als op de kaart die u niet meer heeft nog een abonnement staat, loopt deze door en heeft u 2 abonnementen. U moet dan nog wel via de klantenservice dat oude abonnement stop zetten.
Indien de kaart minder dan een jaar verlopen is en er staat nog NS Flex op dan kunt u de kaart op de site van OV-chipkaart.nl vernieuwen. NS Flex wordt dan overgezet op de nieuwe kaart. Als het om een betaald Flex abonnement gaat (dus geen Flex Basis) kunt u de kosten (€7,50) terug vragen bij NS.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.