beantwoord

Trein vrij wijzigen drie weken

  • 5 June 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Hi allemaal,

 

Ik lees veel wisselende berichten (en oude berichten) in de topics dus ik stuur hierbij los mijn vraag.

 

Ik heb nu een flex trein vrij traject abonnement. Deze is vrij prijzig en wil ik tijdelijk stopzetten ivm vakantie. Na wat ik heb gelezen, klopt het dat ik bijv. vandaag mijn abonnement kan overzetten naar een basis abonnement. En dan na drie weken weer een flex trein vrij traject abonnement kan afsluiten?

Kan ik dit de dag voor de vakantie instellen of moet ik dit al eerder doen?

 

Alvast dank en groet

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 June 2023, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Dat klopt, na een wijziging naar NS Flex Basis kunt u direct weer wisselen naar een abonnement, zonder een maand te hoeven wachten. Een wijziging gaat direct in, dus u moet dit doorvoeren na uw laatste reis met NS Flex Altijd Vrij.

Reputatie 7
Badge +3

Als je het traject vrij minimaal een maand kun je deze vanwege jouw vakantie naar basis zetten. Doe dit de dag voor of op de dag van jouw vakantie of als je niet meer gaat reizen. De wijziging gaat per direct in. Normaal zou je weer een maand moeten wachten voor je kunt wijzigen, maar als je vanaf basis naar een duurder abonnement gaat, geldt die wachttijd niet.

Ah super enorm bedankt voor jullie hulp! 

Reageer