I see a deduction of 17Euros being charged for “Klanten Service” which i had called a toll free customer number. Kindly revert the money back to my account soon.
Welcome to our NS Community, Sajilal. If you see an amount on your invoice saying Klantenservice, then this is usually a refund for you. This will most likely be any credit that was left on your OV-chipcard that has been returned to you, or a manual refund my colleague made for you.
Welcome to our NS Community, Sajilal. If you see an amount on your invoice saying Klantenservice, then this is usually a refund for you. This will most likely be any credit that was left on your OV-chipcard that has been returned to you, or a manual refund my colleague made for you.
Je zit er naast denk ik. TS moest betalen, schrijft hij/zij.
Welcome to our NS Community, Sajilal. If you see an amount on your invoice saying Klantenservice, then this is usually a refund for you. This will most likely be any credit that was left on your OV-chipcard that has been returned to you, or a manual refund my colleague made for you.
Je zit er naast denk ik. TS moest betalen, schrijft hij/zij.
Goed dat je het telefoonnummer nog even aanhaalt! Ik hoop dat de min voor het bedrag gewoon is gemist. :)
Gemarkeerde antwoord (en deze reactie) mogen weg… ik klikte verkeerd
Maar een restitutie staat inderdaad in Mijn NS (Reishistorie) als € Klanten Service, met uiteraard een negatief bedrag.
Gemarkeerde antwoord (en deze reactie) mogen weg… ik klikte verkeerd
....
Wat bedoel je met ik klikte verkeerd?
Wat bedoel je met ik klikte verkeerd?
Muisklik op ‘Beste antwoord’ i.p.v. ‘Like’.
Op een bankafschrift is een negatief bedrag een betaling, in Mijn NS (Reishistorie of factuur) is het andersom.
Duidelijk
Jammer dat je vragen alleen maar op beantwoord kan zetten en dat niet ongedaan kan maken. ;)
I had called this number
No, it is not a deduction, it is a refund. All your costs show as positive amounts.
For you, it’s a ‘cost reduction’ so that money will come to you on your next invoice (most likely it’s the balance that was on your card before switching to NS Flex).
Ok Thank you
Many thanks.
Ok Thank you
Many thanks.
Did you subscribe to NS Flex after you have topped up with €20? In that case, the balance is removed from your card (you’ll get an invoice for all future trips and won’t use any of the money on your card). The removed balance, which is €17.40 in this case, will be reduced on your next invoice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.