Ik ben zo langzamerhand klaar met NS en dat zogenaamd klantvriendelijke gedoe. Ik overweeg de aanschaf van een auto (net van afgestapt). Sinds ik 1 mail ontving van een gemiste uitcheck ben ik heel (heeeel) alert op mijn check-outs en ga nooit het poortje door voordat ik “Uitgecheckt” in het venster heb gezien, Niettemin blijf ik regelmatig die mails ontvangen en ik maak er nooit werk van omdat het genoemde afgelegde traject altijd overeenstemt met het daadwerkelijk afgelegde traject, maar nu ontvang ik een mail met een claim van € 50. Het gaat om het traject Amsterdam-Rotterdam, waar ik normaliter 14,74 voor betaal. Ik dacht nog even dat het een valse mail betrof, maar de afzender lijkt te kloppen.
Sowieso vind ik het belachelijk om voor een klacht als deze aangewezen te zijn op een “community”, maar hip is het wel. Lekker alles met iedereen delen. Geen nood, ik ga morgen ook de klantenservice bellen, toch niks beters te doen. Terwijl ik in de wacht sta kan ik dan mooi de advertenties checken voor tweedehands auto’s.