@Robert B Dit is niet de enige plek waar de hekjes minder breed zijn dan het perron, op andere plekken zijn daar inderdaad van die rubber puntmatten naast geplaatst. Dit zal te maken hebben met transporten over het spoor die buiten de standaard maatvoering vallen maar wel over bepaalde trajecten vervoerd moeten worden Het komt nml. redelijk overeen met de ruimte naar de portalen toe vanaf het spoor gezien.
Maar misschien kun je de vraag eens via twitter uitzetten bij Prorail, die zouden het echte antwoord moeten weten :D
Inmiddels vernomen dat die rubber puntmatten van ProRail bedoeld zijn als anti-loopmatten, tegen spoorlopers.
When your train guard plays 'dag vriendjes en vriendinnetjes' by bassie en adriaan through the PA system of the train on the last @NS_online train of the day to your destination. Unexpected, but hilarious. Jullie ook nog een fijne nacht! "Tot de volgende keer maar weer!"
Zo hadden ze het gedeelte onder het blauw wel helemaal geel kunnen maken, ipv nog een strook wit. Bij de SLT was/is het al goed te zien dat het witte onderaan snel geel (of meer geelbruin) wordt. Wit is nu eenmaal erg ‘besmettelijk’.
Ze moeten na de lockdown wel weer terug, wordt misschien nog moeilijk als ze eenmaal van de vrijheid geproefd hebben.
Oh, en mocht je ze tegen komen in de trein, één van de twee heeft een uitzonderingskaartje dat hij om een medische reden geen mondkapje kan dragen. Hij heeft het wel geprobeerd….
Ze moeten na de lockdown wel weer terug, wordt misschien nog moeilijk als ze eenmaal van de vrijheid geproefd hebben.
Oh, en mocht je ze tegen komen in de trein, één van de twee heeft een uitzonderingskaartje dat hij om een medische reden geen mondkapje kan dragen. Hij heeft het wel geprobeerd….
Misschien had Van Gogh wel last van tinnitus Momo?
Vincent was gewoon de ultieme mondkapjes weigeraar, die had er tenminste iets voor over om ze niet te hoeven dragen, heel wat beter dan al die slappe wappies die een dansleraar napraten. En het is ook het ultieme bewijs dat deze hele pandemie al lang geleden gpland is, Vincent wist het al….
Oh, ik mag volgende week, maar ga daar op de fiets heen. Een eerdere mogelijkheid in Den Haag waar ik wel met de trein (+tram of bus) naar toe had gemoeten heb ik maar niet gekozen. Zelfs lopend is de lokatie in Leiden sneller te bereiken dan die in Den Haag met het OV. Eens kijken of mijn fiets bestand is tegen de boosterprik.
Hahaha ja echt heel raar verhaal, ze zeggen dat mijn vader heeft gebeld dat ik overleden ben? Dus gok dat er een A. Nijenhuis is overleden en dat er geen verificatie is gedaan van adres etc, maar dat ze dachten, zet deze meid wel gewoon op dood
Klasse Klantenservice… Maar die ov-chipkaart blokkeren zal in ieder geval niet aan NS liggen toch?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.