Vannacht kwam ik na veel vertragingen rond half twee vanuit Den Bosch aan op het centraal station in Amsterdam maar weet dan nog maar de weg naar de fietsenstalling te vinden! Twee keer de verkeerde kant op gestuurd door medewerkers van het station die ook weinig moeite deden om te helpen en alleen maar een grote mond gaven. Het is toch bizar dat alle ingangen afgesloten zijn en je eerst een half uur rond moet lopen om de uitgang die nog wel open is te vinden! Vanaf het perron kun je elke trap/roltrap af om er beneden pas achter te komen dat je daar niet verder kunt en dus weer naar boven moet om in de juiste hal terecht te komen. Waarom wordt dat niet beter aangegeven op het station? En ik zet mijn fiets netjes in de parkeerkelder omdat deze niet meer buiten op straat mag staan in de buurt van het station maar na 1 uur wordt het wel erg moeilijk gemaakt om die fietskelder nog te bereiken! Waar kan ik een officiele klacht indienen? De treinkaartjes worden steeds duurder maar de ns ook steeds klantontvriendelijker.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.