vrijdag wil ik naar Heemskerk. Ik loop tijdelijk met krukken. Omdat Sloterdijk aan elkaar hangt van de liften en roltrappen en die in mijn ervaring vaak en lang kapot zijn, wil ik vanaf CS reizen. Nu is mijn vraag voor welke perrons ik moet omlopen en of je voor alle perrons dezelfde stationsingzng kunt gebruiken. Ik kan geen info hierover vinden bij nsstations en prorail dus ik zou heel blij zijn met informatie!
bereikbaarheid perrons op A'dam cs
Beste antwoord door Henkpeetersen
De rechtstreekse stoptrein naar Beverwijk vertrekt in Amsterdam van Spoor 1. Aangezien u met krukken loopt denk ik niet dat u via Uitgeest wil reizen en daar dan overstappen. Spoor 1 ligt buiten de kap in Amsterdam CS en de lift in de west-tunnel aldaar was vorige week in ieder geval nog niet bereikbaar. Vanaf de centrale tunnel in Amsterdam is het nog een behoorlijk eind lopen naar spoor 1. Vandaar mijn advies om toch via Sloterdijk (spoor 7) te reizen.
De treinen vertrekken vanaf Centraal om.26 en .56 uur. Vanaf Sloterdijk om .01 en .31 uur.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.