De boa medewerker wou mij samen met zijn collega van de trap af gooien toen ik daar liep met mijn fiets.
Ik was hier niet van gediend en vond het ongepast. Ik zei vind je dat normaal dat is hardstikke gevaarlijk Dat vonden ze grappig waarna ik ze uitschold voor zwakzinnige.
Daarna hebben ze mij 15km achtervolgd en geprobeerd om klem te rijden met hun auto.
Ik heb telefonisch al een klacht ingediend. Maar wil graag nog wat meer gegevens weten over deze boa,s.
Hoe kan ik mijzelf beschermen tegen dit soort boa,s.? Het is toch helemaal niet de bedoeling dat een veiligheids medewerker een fetisj heeft voor het intimideren van mensen...
Ik heb gister mijn ov chipkaart weggegooid. U zult mij niet meer vinden in de trein.
Mijn vertrouwen is weg en jullie hebben mij bang gemaakt. Dit hebben jullie nog niet opgelost en ik vind het niet netjes dat zulke aggresieve medewerkers gemachtigd zijn om mij aan te vallen, te intimideren, uit te schelden en te bedreigen. Ik weet nog niet precies wat ren gepaste maatregel is om dezr medewerkers te straffen. Maar een ontslag zou op zijn plaats zijn.
Dit gebeurde allemaal om 00:20 op station alkmaar.
Graag deze medewerkers opsoren en aanpakken. Ik zal mijzelf ook beter beschermen in de toekomst tegen dit tuig wat zich verschuilt achter de ns .
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.