Sinds juli 2018 heb ik een jaarabo op de Jaarbeurs stalling. Sinds oktober door familie-omstandigheden de fiets niet kunnen gebruiken. Die fiets, mét abonnementsticker, blijkt verwijderd naar een depot. Volgens de regels van het depot is de fiets daar ook weg.
1. Kan dit zomaar? Een jaarabo stalling betekent toch stalling?
2. Hoe kan ik nu mijn abonnement opzeggen?
beantwoord
Fiets verwijderd stalling Jaarbeurs
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Sergio en welkom bij de NS Community.
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je fiets is verwijderd, maar ik ben bang dat dit volgens de voorwaarden van de specifieke stalling is toegestaan. Ik heb hier even een collega van NS Fiets over geraadpleegd, die mij wees op het volgende.
(bron)
Het Gemeentelijke Fietsdepot heeft vervolgens zijn eigen regels omtrent hoe lang een fiets bewaard wordt.
Wat betreft je vraag over hoe je het abonnement wilt stopzetten kun je contact op nemen met onze Klantenservice, telefonisch (optie 1-3 in het keuzemenu) of via Social Media.
Bekijk origineelIk vind het erg vervelend om te lezen dat je fiets is verwijderd, maar ik ben bang dat dit volgens de voorwaarden van de specifieke stalling is toegestaan. Ik heb hier even een collega van NS Fiets over geraadpleegd, die mij wees op het volgende.
Maximale stallingstermijn
U kunt uw fiets maximaal 30 dagen aaneengesloten in de stalling laten staan. Daarna wordt uw fietst verplaatst naar het Gemeentelijk Fietsendepot.
(bron)
Het Gemeentelijke Fietsdepot heeft vervolgens zijn eigen regels omtrent hoe lang een fiets bewaard wordt.
Wat betreft je vraag over hoe je het abonnement wilt stopzetten kun je contact op nemen met onze Klantenservice, telefonisch (optie 1-3 in het keuzemenu) of via Social Media.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.