Fietsenstalling Hoorn | NS Community
beantwoord

Fietsenstalling Hoorn

  • 31 May 2023
  • 9 reacties
  • 331 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik zie bij de bewaakte fietsenstalling in Hoorn dat de openingstijden wijzigen per 1 juli en dat de bewaakte stalling niet meer bereikbaar vanaf die datum via de winkel.

De nieuwe openingstijden komen ook niet overeen met mijn reistijden.

Blijft de bewaakte fietsenstalling?

icon

Beste antwoord door marcootje 3 June 2023, 09:19

Bekijk origineel

9 reacties

Ik ga er even achteraan! Ik kom erop terug.

Reputatie 1

 

Bedankt voor de info!

Goedemorgen,

 

Wanneer word de fietsen stalling nou eens aangepakt?

word alles vernieuwd binnen of komt alleen maar zelfstandig service 

Dat durf ik helaas niet exact aan te geven, naar ik begrijp zouden de werkzaamheden al klaar moeten zijn, maar zijn ze dus uitgelopen. Volgens dit artikel is het de bedoeling dat de werkzaamheden “in de zomer” worden afgerond.

Reputatie 1

fietsen stalling in Hoorn is nog steeds niet ideaal verbouwd en geen zelfstandig service wanneer word dit toegepast zou al moeten gebeuren?

niemand weet veder iets over de fietsenstalling?

Deze werkzaamheden moeten al lang klaar zijn. Helaas kan ik intern niet achterhalen of de self service al klaar is. Ik zie alleen dat je je fiets kan stallen op rekening. Zou je een collega van mij in de stalling willen vragen hoe lang het nog duurt? Daar kunnen ze meer informatie verstrekken.

goedemorgen,

 

dat dacht ik precies ook. zit nog steeds persoon in zo hokje waar je kaart tegen aan moet houden en als ik vraag aan de verschillende mensen dan zeggen geen idee te hebben en veder zeggen ze vrij weinig de mobiele telefoon of roken is interessanter voor ze.

 

dan zie we het vanzelf wel hoe veder zal gaan 

Reageer