Sinds bijna één jaar lang (!) doen meerdere roltrappen het niet op station Amersfoort. Op perron 1 bijvoorbeeld, vanaf waar de trein richting Schiphol altijd vertrekt. Voor mijn werk reis ik altijd met een grote en relatief zware koffer. Nu is de lift ook niet altijd de beste optie (ver weg en al snel vol), kortom het zou fijn zijn wanneer de roltrappen gewoon weer in werking kunnen gaan. Kan d’r een monteur naar Amersfoort gestuurd worden, zodat andere reizigers net als ik met bagage gemakkelijker de trein op kunnen stappen?? Ik reis liever met de trein dan met de auto, dit is ook beter voor het milieu.. Daarnaast krijg ik ook liever geen rugproblemen met de trappen die ik nu soms op en af moet met zware bagage. Alvast mijn dank.
beantwoord
klacht over roltrappen station Amersfoort
Beste antwoord door Tamzin
Er zijn vele tientallen roltrappen en liften overal in het land vaak al langdurig defect. De reden is gebrek aan (op maat te vervaardigen) onderdelen en een tekort aan technisch personeel voor reparatie en onderhoud.
Het probleem is vandalisme waarbij veel roltrappen en liften zwaar beschadigd raken. Soms wordt zelfs de hele electronica vernield.
Anders gezegd: geduld is een schone zaak
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.