Sinds vorige week zie ik op veel stations (De Klomp, Rheden, Velp, Zutphen) dat alle klokken op 12 uur staan. Het lijkt erop dat er iets kapot is in de centrale aansturing. Weet iemand dat ?
Niet dat mij bekend is, maar zijn dit alle stations waar je dit tegen bent gekomen en waar op het station dit was? Dan kan ik een melding voor je doorzetten!
Ja, inderdaad, op deze stations zag ik de klok op 12 uur staan.
In Juli is dit ook een keer gebeurd waarbij op veel stations de klokken waren stil gevallen
Wellicht weer hetzelfde probleem?
Mogelijk. Als iemand nog meer stations weet lees ik dat graag, dan zet ik dit bij de melding in!
Mogelijk. Als iemand nog meer stations weet lees ik dat graag, dan zet ik dit bij de melding in!
Station Zaandijk Zaanse Schans
Arnhem Zuid staat ook op 12.00 uur
Utrecht Vaartsche Rijn ook.
De klokken hier staan zelfs twee keer per dag op 12 uur.
De klokken hier staan zelfs twee keer per dag op 12 uur.
En laten die 2 keer nou net de juiste tijd zijn!
Bedankt Gorott, Ik zal het doorzetten.
Rilland-Bath, Krabbendijke, Kruiningen-Yerseke en Kapelle-Biezelinge ook.
Bijna alle losse klokken lijken op 12 uur stil te staan, dus niet de klokken vast aan de informatieborden.
het informatiebord bij de ingang van perron 1 op Rilland-Bath is trouwens al het hele jaar defect. Ik kan het nummer niet meegeven want ik kom nooit in Rilland-Bath .
Ik zal het melden.
Nieuwerkerk-aan-den-IJssel en Amsterdam Muiderpoort ook 12 uur
Hi Lin82 en welkom bij de NS Community.
Bedankt voor het doorgeven. Ik zal er intern melding van maken.
Vleuten en Gouda
Rilland-Bath, Krabbendijke, Kruiningen-Yerseke en Kapelle-Biezelinge ook.
Bijna alle losse klokken lijken op 12 uur stil te staan, dus niet de klokken vast aan de informatieborden.
het informatiebord bij de ingang van perron 1 op Rilland-Bath is trouwens al het hele jaar defect. Ik kan het nummer niet meegeven want ik kom nooit in Rilland-Bath .
Volgens mij heeft
Bedankt voor het doorgeven, ook dit zet ik door!
Het viel mij ook al op… ik zie het op vele (sprinter)stations op het traject Utrecht Centraal - Uitgeest, maar heb geen lijstje bijgehouden
Gouda en Rotterdam Alexander ook
Ik denk dat het blijven opgeven van stations niet veel nut heeft want zo kunnen we bezig blijven, vorige keer was het ook gewoon wachten totdat alles weer goed liep.
Bedankt voor de input BasReist en There and back again. Ik zet het door.
Er is een netwerkstoring waardoor veel klokken geen verbinding meer hebben en vast staan op 12 uur.
In station Nijkerk staan de klokken ook al ruim een week op 12 uur. En volgens mij zag ik het op station Bilthoven ook.
Er is een netwerkstoring waardoor veel klokken geen verbinding meer hebben en vast staan op 12 uur.
Er is geen netwerkstoring, het netwerk in de lucht. Het probleem schijnt te zijn dat sommige apparaten (klokken en schermen) om onduidelijke redenen geen connectie met het netwerk kunnen krijgen..
Er is geen netwerkstoring, het netwerk in de lucht. Het probleem schijnt te zijn dat sommige apparaten (klokken en schermen) om onduidelijke redenen geen connectie met het netwerk kunnen krijgen..
Een klok is een autonoom apparaat. Als die geen netwerkverbinding heeft (lijkt me alleen nodig om deze om de zoveel tijd gelijk te zetten) dan kan die toch gewoon doorlopen ?
Ik vind het maar raar dat alles continu met internet verbonden moet zijn om het überhaupt werkend te hebben, wat in veel gevallen niet nodig is, zeker bij iets simpels als een klok.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.