Skip to main content
beantwoord

melding glas voor fietsenstalling station Breda

Sinds carnaval ligt er behoorlijk wat glas bij de ingang van de NS fietsenstalling station Breda (centrum/parkkant). De medewerkers van de stalling zijn niet bereid om dit weg te halen en wijzen naar gemeente. Gemeente heeft duidelijk laten weten dat dit ‘NS-grond’ is en daarmee de verantwoordelijkheid van de NS. Ongeveer 2 weken geleden bij NS een melding gedaan, maar het ligt er nog steeds. Levert behoorlijk wat overlast op voor treinreizigers en andere NS-gebruikers die door het glad moeten (hele plein ervoor met kleine glasscherven) voordat ze hun fiets kunnen stallen. Kan dit ajb zsm opgelost worden aangezien carnaval al even voorbij is?

Beste antwoord door Sascha NS

Goedemiddag JMA1982. Welkom bij de NS Community.

Wat balen dat zoiets kleins niet gewoon opgelost wordt zonder het moeilijker te maken dan het is. Ik zet een melding door in de hoop dat dit spoedig opgepakt wordt, maar vermoedelijk komt die bij hetzelfde personeel terecht..

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
JMA1982 schreef:

Sinds carnaval ligt er behoorlijk wat glas bij de ingang van de NS fietsenstalling station Breda (centrum/parkkant). De medewerkers van de stalling zijn niet bereid om dit weg te halen en wijzen naar gemeente. Gemeente heeft duidelijk laten weten dat dit ‘NS-grond’ is en daarmee de verantwoordelijkheid van de NS. Ongeveer 2 weken geleden bij NS een melding gedaan, maar het ligt er nog steeds. Levert behoorlijk wat overlast op voor treinreizigers en andere NS-gebruikers die door het glad moeten (hele plein ervoor met kleine glasscherven) voordat ze hun fiets kunnen stallen. Kan dit ajb zsm opgelost worden aangezien carnaval al even voorbij is?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit topic diep triest vind. Gemeente en NS lopen dus over de hoofden van de mensen een beetje te zeuren over de kosten. Triest dat dit nog steeds gebeurd

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 20 maart 2025

Doe nogmaals melding bij gemeente en NS als het kan met foto's.

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 20 maart 2025

En waarschijnlijk is het met een kwartiertje vegen door twee man zo gedaan. Niet eens zo verkeerd met dit weer 🙂 Jammer dat 't weer zo moeilijk moet.

Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • 20 maart 2025

Goedemiddag JMA1982. Welkom bij de NS Community.

Wat balen dat zoiets kleins niet gewoon opgelost wordt zonder het moeilijker te maken dan het is. Ik zet een melding door in de hoop dat dit spoedig opgepakt wordt, maar vermoedelijk komt die bij hetzelfde personeel terecht..

• Op het juiste spoor
  • 20 maart 2025

Bedankt voor het nogmaals melden ☺️Misschien dat een melding wel serieus genomen wordt als er tevens een vooraankondiging van meerdere klachten en structurele meldingen wordt gedaan. dan heeft niet alleen de NS-reiziger hinder…Erge is dat (meermaals) per week een groepje handhaving van de NS letterlijk op deze stoep staat maar deze hinder kennelijk niet door de NS wordt onderkend…

Reageer