Skip to main content

Haal ik het in Nijmegen om in 2 minuten over te stappen? van 1b naar 1a

Ik moet van Elsloo naar Hoogeveen. Reistijd volgens de app 4.29 uur. Maar zag dat ik in Nijmegen 2 min heb om over te stappen.

Ben daar niet bekend dus weet niet of dat haalbaar is

Van 1 b naar 1 a is op hetzelfde perron dus als je inderdaad 23 bent en goed ter been gaat dat gemakkelijk lukken. Je spaart hier dan een half uur mee uit en de reistijd wordt dan 4 uur.

Succes met deze lange reis.

U kunt dan het beste in Roermond voorin gaan zitten in de trein naar Nijmegen.

EN! niet vergeten in die korte tijd om om the checken-UIT ARV, IN NS!

Het is hetzelfde spoor, maar zuid-noordkant en het hangt helemaal af van hoe lang de NS trein is hoe lang je moet rennen. Er zijn verder geen barrieres/trappen oid.

Ik reis dagelijks met die Arriva-stoptrein en ik zie geregeld dat reizigers de overstap op Intercity Zwolle niet halen, bijv. omdat de Arriva-stoptrein een kleine vertraging heeft. Ondanks dat het kiele-kiele is, is het de moeite waard om het te proberen, want dat scheelt een half uur op een reis die toch al ontzettend lang is.

Ga er maar van uit dat 2 minuten niet voldoende is. Zeker als je ook moet uit/inchecken. Of je moet enorme mazzel hebben.

Ga er maar van uit dat 2 minuten niet voldoende is. Zeker als je ook moet uit/inchecken. Of je moet enorme mazzel hebben.

Het lukt mij normaliter toch wel, mits je strategisch vooraan gaat zitten.

Reageer