beantwoord

Overstappen in Nijmegen

  • 22 May 2021
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Haal ik het in Nijmegen om in 2 minuten over te stappen? van 1b naar 1a

Ik moet van Elsloo naar Hoogeveen. Reistijd volgens de app 4.29 uur. Maar zag dat ik in Nijmegen 2 min heb om over te stappen.

Ben daar niet bekend dus weet niet of dat haalbaar is

icon

Beste antwoord door Macklobell 22 May 2021, 11:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Van 1 b naar 1 a is op hetzelfde perron dus als je inderdaad 23 bent en goed ter been gaat dat gemakkelijk lukken. Je spaart hier dan een half uur mee uit en de reistijd wordt dan 4 uur.

Succes met deze lange reis.

Badge +3

U kunt dan het beste in Roermond voorin gaan zitten in de trein naar Nijmegen.

Reputatie 7
Badge +1

EN! niet vergeten in die korte tijd om om the checken-UIT ARV, IN NS!

Het is hetzelfde spoor, maar zuid-noordkant en het hangt helemaal af van hoe lang de NS trein is hoe lang je moet rennen. Er zijn verder geen barrieres/trappen oid.

 

Reputatie 2

Ik reis dagelijks met die Arriva-stoptrein en ik zie geregeld dat reizigers de overstap op Intercity Zwolle niet halen, bijv. omdat de Arriva-stoptrein een kleine vertraging heeft. Ondanks dat het kiele-kiele is, is het de moeite waard om het te proberen, want dat scheelt een half uur op een reis die toch al ontzettend lang is.

Reputatie 7
Badge

Ga er maar van uit dat 2 minuten niet voldoende is. Zeker als je ook moet uit/inchecken. Of je moet enorme mazzel hebben.

Ga er maar van uit dat 2 minuten niet voldoende is. Zeker als je ook moet uit/inchecken. Of je moet enorme mazzel hebben.

Het lukt mij normaliter toch wel, mits je strategisch vooraan gaat zitten.

Reageer