beantwoord
Scooter bewaakt en overdekt stallen
Hallo iedereen ik woon al een tijdje in Eindhoven maar ik ga nu aankomende week naar strand en dan moet ik mijn Vespa ergens veilig kunne stallen om met de trein te gaan maar waar zijn er mogelijke scooterstallingen bij het station of welke fietsenstalling mogen scooters staan het is namelijk lastig te vinden op het internet maakt niet uit of het betaald is als het maar bewaakt is mvg celina
Beste antwoord door Miriam NS
Hallo Celinas, welkom op onze NS Community.
Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's en begrijp dat er op het station geen bewaakte stallingen zijn waar je ook je scooter kunt stallen. Je zou kunnen kijken of dit bij het 18 Septemberplein mogelijk is, deze stalling is gratis. Waar wil je naar het strand? Dan kan ik misschien ook nog even wat andere opties voor je nagaan.
Bekijk origineelIk heb even navraag gedaan bij mijn collega's en begrijp dat er op het station geen bewaakte stallingen zijn waar je ook je scooter kunt stallen. Je zou kunnen kijken of dit bij het 18 Septemberplein mogelijk is, deze stalling is gratis. Waar wil je naar het strand? Dan kan ik misschien ook nog even wat andere opties voor je nagaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.