Komende vanuit Leiden naar Voorschoten stoppen alle treinen achteraan het perron. Nooit bij de uitgang/trappenhuis. Ik vind dit zeer klantonvriendelijk ten aanzien van mijzelf, en andere slecht ter been zijnde mensen. Klacht door gegeven aan controleur, komt met een wazig verhaal over borden. Alsof je borden niet kunt verplaatsen. Verschrikkelijk slechte service.
Trein parkeren nooit bij trappenhuis
Beste antwoord door Edwin
Dus als je met een SNG3 rijdt weet je dat neerzetten bij het bord 3 niet klopt. Maar omdat dit nu eenmaal de regel is wordt dit wel altijd zo gedaan.
En dan zeg je tegen iMark dat zijn oplossing niet makkelijk toepasbaar is, maar gelukkig geef je zelf al gelijk een per direct toepasbare oplossing aan die enkel inhoud dat er op de juiste plek gestopt moet worden.
Wij zijn verplicht om die trein bij het eerstvolgend bord neer te zetten passend bij de lengte, bij een SNG3 is dat het bord 3. Het is niet zo dat we dit graag willen, maar we hebben ons wél aan onze regelgeving te houden, hoe vreemd dat ook moge klinken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.