Ik krijg de melding dat ik gratis een nieuw ov chipkaart aan moet vragen omdat ik op de huidige geen reisproduct meer kan zetten? Die is geldig tot 2028 en waar moet ik dan een nieuwe kunnen aanvragen?
Bladzijde 1 / 1
Een nieuwe (gratis) OV-chipkaart kun je tegelijk met je abonnement aanvragen.
Maar ik ben wel benieuwd naar de foutmelding die je te zien krijgt. Heb je daar een screenshot van?
Wat voor andere abonnementen staan daarop?
Die melding kan komen omdat je ooit een factuur niet tijdig betaald hebt en dat naar een incassobureau is gegaan.
Een nieuwe (gratis) kaart vraag je aan via https://www.ns.nl/abonnementen/traject-vrij
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.