Welkom op onze NS Community, Snipe. Momenteel is de wachtrij op telefonie 18. Op chat staan er 40 mensen in de wacht. Het is wel erger geweest de afgelopen weken, maar fijn is het natuurlijk niet. Dat snap ik. Gaat het om een gemiste check-in of een gemiste check-uit? Een gemiste check-uit kan je veelal regelen via uitcheckgemist.nl. Of heb je er toch wat hulp bij nodig?
Nee het is al geregeld. Vind alleen de wachttijd zo absurd lang. Als dat het enige geld zou zijn om te reizen naar mijn opleiding ben je toch maar mooi in de aap gelogeerd. Dus dan zou er maar 1 optie zijn... dan maar toch zwart te gaan rijden. En dan met het vingertje naar de NS te wijzen van. Tjah... Jullie sturen mijn reisgeld niet gelijk terug wat jullie wel gelijk afschrijven wat jullie onterecht hebben gepakt door een fout van jullie systeem. Belachelijk dit!
Als je woede wat bedaard is: als je overstapt op FLEX dan hoef je die 20 eur niet meer voor te schieten, dan betaal je reiskosten achteraf per maand, incl die voor bustram. Maar wordt je na 1 aanmaning wel voor 6 maand gesperd als je niet op tijd betaalt.
Overigens komt het mij voor-als iemand die dit forum geregeld volgt- dat die lange wachttijden voor een groot deel komen omdat mensen niet eerst zelf gewoon eens kijken op hun account of de site lezen-dan is zeker 70-80% van die vragen al beantwoord.Dat zou ook heel goed voor jou hebben kunnen gelden- 20 eur is meestal vergeten uitsjek en daarvoor is ook al een site.