Ik heb 17 november 20 euro op mijn ov gezet waardoor er iets meer dan 20 euro op stond. Tussen de 17e en vandaag de 25e heb ik een paar keer gebruik gemaakt van de bus waardoor er ongeveer €8.5 vanaf is gegaan. Nu keek ik hoeveel geld er op stond en sta ik ineens in de min (-0.54), met het geld wat ik erop heb gezet is dit echter niet mogelijk dus ik vroeg mij af waar de rest van mijn geld heen is. Dit is namelijk al de tweede keer dat dit is gebeurd, de eerste keer waren het maar een paar euro’s waardoor ik mij er geen zorgen over maakte. Maar nu is het gewoon meer dan 10 euro en dat vindt ik wel wat overdreven..
beantwoord
geld van ov kaart verdwenen
Beste antwoord door Robert B
Waar kijk je? In Mijn NS staat alleen het saldo na de laatste handeling bij NS zelf.
Kijk bij OV-chipkaart (Saldochecker) voor het juiste bedrag. Eventueel kan je daar ook een account aanmaken om al je transacties in te zien.
Een vergeten uitcheck voor een (stads)bus kost 4 euro. Je kunt dit corrigeren via www.uitcheckgemist.nl
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.