beantwoord

Nieuwe ov-chipkaart aanvragen

  • 28 December 2015
  • 4 reacties
  • 6299 Bekeken

Mijn ov-chipkaart verloopt binnenkort (waar mijn voordeelurenabonnement op staat).
Ik kan op de website van de NS niet vinden hoe ik een nieuwe aanvraag.
Of kun je er alleen een kopen bij een loket?
En hoe wordt het abonnement overgezet?
groetjes, Erica
icon

Beste antwoord door Inge NS 28 December 2015, 15:10

Bekijk origineel

4 reacties

Als je geen aankondiging voor verlenging van de kaart hebt ontvangen van NS, kun je via de website van TLS een nieuwe OV-chipkaart aanvragen. De abonnementen worden automatisch overgezet, indien je gebruik maakt van deze link.

Daarna kun je contact opnemen met de klantenservice van NS met een verzoek tot het terugbetalen van de kosten van de nieuwe kaart.
Welkom op het forum Heidebloempje!

Als je geen toestemming hebt gegeven voor het bewaren van je pasfoto, dan is het zaak om zelf een nieuwe OV-chipkaart aan te vragen. Dat kun je hier regelen. Je Voordeelurenabonnement zal worden overgezet op de nieuwe kaart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Daarna kan het lonen om de klantenservice van NS te vragen de kosten van de nieuwe kaart terug te betalen. NS adverteert namelijk met een gratis OV-chipkaart voor abonnementhouders en soms stuurt NS er wel gratis een als de oude kaart verloopt. Hoewel ze niet willen bevestigen dat je een nieuwe kaart vergoed krijgt, lijkt dat meestal wel te gebeuren.
Dank je Pepe!

Daarna kan het lonen om de klantenservice van NS te vragen de kosten van de nieuwe kaart terug te betalen. NS adverteert namelijk met een gratis OV-chipkaart voor abonnementhouders en soms stuurt NS er wel gratis een als de oude kaart verloopt. Hoewel ze niet willen bevestigen dat je een nieuwe kaart vergoed krijgt, lijkt dat meestal wel te gebeuren.

Reageer