Mijn ov chipkaart verloopt binnenkort op 11-11- 2025, maar nou is vraag als ik een nieuwe krijgt wordt dan mijn ns flex dal abonnement automatische over gezet of moet ik nog dan iets doen.
wordt je abonnement over gezet
Beste antwoord door Momo
En wanneer je wel een verzoek krijgt voor een nieuwe foto zet NS na ontvangst daarvan de kaartvenieuwing in gang en wordt je abonnement overgezet. Het enig wat je dan moet doen is je foto voor de in de mail gestelde datum uploaden.
Mocht er nu iets mis gaan, je krijgt bv geen verzoek voor een nieuwe foto of je stuurt die foto niet op tijd op, dan moet je zelf de kaartvernieuwing aanvragen via je account op de site van OV-chipkaart. Dit kan vanaf het moment dat de status van je kaart daar aangeeft dat de kaart bijna verloopt. Je abonnement wordt dan ook overgezet. Let dan wel op dat je ook echt kiest voor kaartvernieuwing vanuit de bijna verlopen kaart. Ga niet los een nieuwe kaart bestellen, want dan wordt het abonnement niet overgezet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.