Ov fiets gevonden | NS Community

Ov fiets gevonden


Er staat al weken een OV fiets t.h.v Singel 2 te Amsterdam met nr. 11909

115 reacties

Hoi NS,

Er staat al weken een OV-fiets met nummer 37601 (zadel ontbreekt) in de fietsenrekken onder de brug naast Klimmuur Centraal in Amsterdam, Dijksgracht 2.

 

Groetjes!

Ik zet het door, Rhamnus. Bedankt voor het doorgeven!

Goedenmorgen,
 

Bij ons hotel staat al enige maanden een prachtige NS-fiets met nummer 23092. Niemand gebruikt deze. Kunnen jullie hem ophalen? Hij staat in de weg bij de herbestratingswerkzaamheden van volgende week.

Alvast dank,
Rob
Hotel in het huis van Deventer

Goedemorgen Hotel in het huis van Deventer. Welkom bij de NS Community.

Deze fiets was inderdaad al een tijdje zoek. Bedankt voor het doorgeven! De fiets wordt zo snel mogelijk opgehaald.

Op het Marie Heinekenplein in Amsterdam, bij de fietsenstalling aan de Ferdinand Bolstraat, ligt al een week of zo een OV fiets in de bosjes. Niet heel makkelijk te zien, dus de gebruiker is hem vast kwijt.

 

In Amsterdam Sloten staat een OV fiets met de sleutel er nog in. Iig sinds maandag. Als ik zeg waar, is hij misschien over een uur weg. Oplossing?

ER staat al vele weken een OV-fiets met nummer 39916 (met kapotte kettingkast) in de Maarten Schrijverlaan in Utrecht bij het park. 

Ik laat hem ophalen, NScj! Bedankt voor het doorgeven!

Bij bushalte Oortjespad, Kamerik zie ik al een paar dagen een OV-fiets staan. Ver weg bij een station vandaan. Gevalletje “Geleende” Fiets woon-bushalte verkeer? Als ik tijd over heb kan ik de vrachtwagel wel even parkeren om het serienummer te bekijken...

Alvast bedankt voor het melden. We zien het nummer van de fiets graag tegemoet.

Ter hoogte van Hilvertsweg 98 in Hilversum staat al maanden OV-fiets 15190. Als ik me goed herinner vanaf Kerst of Nieuwjaar.

 

Dankjewel voor het melden Ron Dol, ik heb er een melding van gemaakt en hoop dat de OV-fiets snel opgehaald wordt.

Er staat al zeker een week een OV-fiets op de parkeerplaats Zuid Nimmerdor in het bos van Den Treek. Adres is Paradijsweg, dat is zijweg van de Dodeweg in Leusden. OVF-B11831. Hoop dat alles goed is met die persoon.

Die fiets is hier inderdaad ietwat van een mysterie. Bedankt voor het doorgeven, Rianne111!

Deze ov fiets met nr 12730 staat al enkele weken gestald in de fietsenstalling bij de Monchy state, aan de klaverlaan in Arnhem. Kan die opgehaald worden? Alvast bedankt!!

Reageer