Afgelopen vrijdag was ik in Heerhugowaard en heb daar een OV-fiets gehuurd. Wat mij op viel bij het terugbrengen dat 1 OV-fiets ingeleverd was maar niet op de plek van de OV-fietsen (deze stond wel op slot). 3 fietsen stonden wel op de juiste plek maar ook niet op slot. Ik heb uiteindelijk naast mijn eigen fiets die 3 fietsen ook maar op slot gezet, in de hoop dat daarmee de uitleen wordt beëindigd. Vraag is eigenlijk wat je op dat moment het beste kan doen. Ik ga geen contact opnemen met de klantenservice omdat mijn ervaring helaas is, dat deze zeer weinig kennis van zaken heeft.
beantwoord
OV-Fietsen niet op slot in stalling
Beste antwoord door Anonymous
Henk L schreef:
....Vraag is eigenlijk wat je op dat moment het beste kan doen. Ik ga geen contact opnemen met de klantenservice omdat mijn ervaring helaas is, dat deze zeer weinig kennis van zaken heeft.....
Als je geen contact met de klantenservice wil opnemen kan je verder niets doen.
Hier melden heeft ook geen zin, immers de Community kan verder niets met je melding.
Wel vreemd dat de fietsen niet op slot stonden en op zich goed dat je ze op slot hebt gezet....
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.