beantwoord

waar meld ik een gevonden OV fiets aan?

  • 16 November 2023
  • 7 reacties
  • 164 Bekeken

Op sportpark Dorrestein ligt (inmiddels staat) al meer dan twee weken een OV fiets.

37457

Waar kan ik dit aanmelden?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 16 November 2023, 17:09

Bekijk origineel

7 reacties

P.s. 

In Nieuwerkerk a/d/ IJssel

Goedemorgen Corry Bouwmeester. Welkom bij de NS Community.

Door een verstoring in de OV-fiets systemen kan ik de fiets momenteel niet opzoeken of aanmelden voor ophalen. Ik informeer de andere moderators over dit topic en zodra mogelijk zullen we onderzoeken of de fiets opgehaald dient te worden. Bedankt!

Hoi @Corry Bouwmeester, bedankt voor het doorgeven nogmaals! Deze fiets zijn we inderdaad kwijt en ik laat hem dan ook graag ophalen. Heb je voor mij wellicht een specifieke locatie waar wij deze fiets kunnen vinden op sportpark Dorrestein? Dan maak ik de melding aan.

De fiets staat bij de voetbalkantine van sportpark Dorrestein in Nieuwerkerk a/d IJssel. Om er te komen rijd je vanaf de bocht in de Batavierlaan de Spoorlaan in, louter rechtdoor rijden tot op de parkeerplaats van V.V. Nieuwerkerk. De fietsenstalling is achter een ijzeren hek, volgens mij altijd wel open, dat hek.

 

Groetjes

Corry

Dankjewel @Corry Bouwmeester voor de duidelijke uitleg. Ik heb de melding doorgezet.

Hoi,

Ik ben wekelijks bij Klimmendaal in Arnhem (Heijenoordseweg 5 6813 GG Arnhem) en zie ik steeds op dezelfde plek een OV fiets staan. Ik controleer niet wekelijks of het hetzelfde nummer is, maar het valt wel op. Deze fiets heeft nummer 18749, misschien staat deze als vermist opgegeven.

 

De fiest zit niet met een kettingslot ergens aan vast.

groeten, joran

Bedankt voor het melden, jh3000, ben ik erg blij mee! Ik zie dat deze op 8 november ook al was gemeld, maar ik geef 'm even een boost. 

Reageer