Skip to main content
beantwoord

waar meld ik een gevonden OV fiets aan?

Toon eerste bericht

47 reacties

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 11 december 2024

Hallo,

In Hoogeveen staat OV-fiets 19077  :

straat Zuiddreef, bij nummer 22 ;  = op de hoek Alver

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 468 reacties
  • 11 december 2024

Welkom bij de Community, Job H

Bedankt voor het melden, ook deze fiets heb ik doorgezet!

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 13 december 2024

Ook bij mij, op de hoek van de Kannunik van Osstraat en de Kanunnik van de putstraat in nijmegen staat al een week een ov fiets. 
kan deze worden opgehaald ? 

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3100 reacties
  • 13 december 2024

Ook een warm welkom voor jou op onze NS Community Paulg! Heb je ook toevallig een Frame-nummer? Dan kan ik de status nakijken. Ter hoogte van welk huisnummer is dit ongeveer?

Bij Expo Houten op de Meidoornkade 24 in Houten staat al ruim 2 weken een OV-fiets met frame nummer 20834. Waarschijnlijk heeft een bezoeker deze laten staan.

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • 468 reacties
  • 18 december 2024

Welkom op de NS Community, Eline_van_Rooijen!

Bedankt voor je melding. De fiets zal binnenkort worden opgehaald.

Sinds vorig week staat er ook een niet-afgesloten fiets bij ons in de straat: https://maps.app.goo.gl/24NT5v54jziim4d97    aan het eind van de Jacobastraat , 6102CP in Echt. Ik heb helaas ( nog) geen fietsnr kunnen noteren. Fiets is achtergelaten door groep jongeren die met meerdere OV-fietsen kwam aanrijden.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3100 reacties
  • 3 januari 2025

Bedankt, Peter Vergoossen. Het fietsnummer is altijd fijn, dan kan ik even kijken naar de status van de fiets. Ik maak een melding zonder fietsnummer, dus ze gaan er zeker even naar kijken. Dankjewel!

Laura NS schreef:

Bedankt, Peter Vergoossen. Het fietsnummer is altijd fijn, dan kan ik even kijken naar de status van de fiets. Ik maak een melding zonder fietsnummer, dus ze gaan er zeker even naar kijken. Dankjewel!

Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • 58 reacties
  • 4 januari 2025

Goedemorgen Peter Vergoossen en nogmaals bedankt! Ik heb zojuist een melding gemaakt inclusief fietsnummer en de fiets wordt zo spoedig mogelijk opgehaald. 

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 4 januari 2025

Deze fiets met het nummer 19402 staat al enige tijd met een kromme band bij de Van Assendelftgaarde 18-114 flat in Hendrik-Ido-Ambacht. Lijkt enigzins achtergelaten.

Jesse NS
Moderator
  • Moderator
  • 58 reacties
  • 4 januari 2025

Goedemiddag Patrickdev,

Bedankt voor de melding! Ik heb een ophaalverzoek ingediend en de fiets wordt dus zo spoedig mogelijk opgehaald. 

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 15 januari 2025

Goedemiddag,

Sinds 1 januari staat er al een OV fiets voor ons huis in Groningen. Momenteel staat hij er dus al 2 weken lang, niet verplaatst. Hij staat ter hoogte van Hoendiepskade 10/10B te Groningen. Ik denk dat er nog geen melding van gemaakt is.. foto met nummer is bijgevoegd.

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1388 reacties
  • 15 januari 2025

Bedankt voor het melden QuitavdBijl, ik heb het voor je doorgezet! 

Bij Expo Houten op de Meidoornkade 24 in Houten is weer een OV-fiets blijven staan. Frame nummer 11732. Waarschijnlijk heeft een bezoeker deze laten staan. De fiets staat met een extra slot vast.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3100 reacties
  • 24 januari 2025

Bedankt voor je melding Eline_van_Rooijen. Ik kan helaas nog niets met deze fiets doen, omdat deze nog gehuurd wordt binnen de toegstane periode. Staat deze er volgende week nog, dan verneem ik dat uiteraard graag.

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 27 januari 2025

Deze OV-fiets staat al maanden stil op Helmlaan 10, 2015 LE, Haarlem.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9225 reacties
  • 27 januari 2025

Bedankt voor het melden. Ik zet het gelijk zodat de fiets hopelijk snel kan worden opgehaald.

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 20 februari 2025

Deze OV-fiets (B39728) staat al een tijdje bij de kruising Maanweg en Regulusweg in Den Haag, voor het witte kantoorgebouw. Jullie kunnen vast wel zien hoe lang die al ‘verhuurd’ is of dat het een weesfiets is geworden.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 218 reacties
  • 20 februari 2025

We zullen de OV-fiets ophalen Iv25! 😊

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 14 maart 2025

Ik zie al meer dan twee weken deze ov-fiets voor Eerste Oosterparkstraat 193 in Amsterdam staan, is ie vermist?

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3100 reacties
  • 14 maart 2025

Welkom op onze NS Community, Sabinevi! Die waren we inderdaad al kwijt. Bedankt voor het doorgeven! Ik laat hem spoedig ophalen. :)

Reageer