Skip to main content
beantwoord

Situatie overdekte fietsenstalling Dordrecht

Toon eerste bericht

33 reacties

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 210 reacties
  • 17 februari 2025

Bedankt voor jouw melding Maaike300694! Ik ga het doorgeven. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3707 reacties
  • 17 februari 2025
Floor NS schreef:

NS moet ook in dit dossier eindelijk eens haar verantwoordelijkheid nemen. Dit loopt nu al meer dan een jaar en het enige wat NS doet is pappen en nathouden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3707 reacties
  • 17 februari 2025

Zie ook deze link van de fietsersbond alsmede het Youtube filmpje van 2 weken geleden. Lijkt mij duidelijk dat er het afgelopen jaar weinig tot niets is gebeurd. 

https://drechtsteden.fietsersbond.nl/2025/01/27/nu-doorpakken/

Youtube-filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=8I3-RVlVNl4

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3707 reacties
  • 26 februari 2025
Floor NS schreef:

Wat gebeurt hier nu mee?? Het is al meer dan een jaar een puinhoop daar dus ik verwacht eigenlijk nu gewoon actie. Dat doorgeven is al meerdere malen gebeurd zonder enig effect.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3707 reacties
  • 26 februari 2025

Ik zie bovenstaand bericht van 8 uur geleden er niet tussen staan. Vraag mij af waarom niet? Misschien kan Floor ook een update geven. 

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 210 reacties
  • 26 februari 2025

Het lijkt erop dat deze zojuist zichtbaar is geworden Henkpeetersen! Helaas kan ik je enkel mededelen dat mijn melding is opgepakt. 

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 6 maart 2025

Tot mijn stomme verbazing doet een deel van de verlichting in de stalling het weer: is dit een (voorzichtig) begin van het oppakken van de problemen?

Ik blijf me echter wel storen aan de grote hoeveelheid afval in de stalling (zie punt 5 uit mijn bericht van 18 februari). Een kleine greep uit wat ik tegenkwam bij het stallen van mijn fiets vanochtend: overal oude labels die aan fietsen hebben gezeten (stallingsduur overschreden, verkeerd geparkeerd), stapel borden, beschimmelde etenswaren (ligt er dus al lange tijd), kapotte paraplu's, plastic tasjes, verpakkingen, etc., enz. Misschien een idee om hier een paar schoonmakers op af te sturen? Ik kan me voorstellen dat alle rondslingerende etensresten ongedierte aantrekt. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3707 reacties
  • 6 maart 2025
Maaike300694 schreef:

Tot mijn stomme verbazing doet een deel van de verlichting in de stalling het weer: is dit een (voorzichtig) begin van het oppakken van de problemen?

Ik blijf me echter wel storen aan de grote hoeveelheid afval in de stalling (zie punt 5 uit mijn bericht van 18 februari). Een kleine greep uit wat ik tegenkwam bij het stallen van mijn fiets vanochtend: overal oude labels die aan fietsen hebben gezeten (stallingsduur overschreden, verkeerd geparkeerd), stapel borden, beschimmelde etenswaren (ligt er dus al lange tijd), kapotte paraplu's, plastic tasjes, verpakkingen, etc., enz. Misschien een idee om hier een paar schoonmakers op af te sturen? Ik kan me voorstellen dat alle rondslingerende etensresten ongedierte aantrekt. 

Eén van de basisdingen voor zo'n stalling is blijkbaar opgepakt. Ik ben benieuwd wanneer ze iets met de rest gaan doen. Ben bang dat dat nog wel lang kan duren.

Reageer