Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik probeer in de NSapp twee Jongeren Dagkaarten te kopen. 

Aan het einde krijg ik steeds de melding:

Er is een fout opgetreden tijdens het kopen van het ticket. Probeer het later nog eens.

Ondertussen probeer ik het al enkele dagen 😉 Graag een oplossing!

 

Goedemorgen SuusH. Welkom bij de NS Community.

Op 30 maart was er een storing in het bestellen van de Jongeren Dagkaarten. Ik krijg echter te horen dat deze reeds verholpen is. Zou je het nogmaals willen proberen? En kan je checken of je de meest recente versie van de NS app hebt?


Mogelijk werkt het met een andere browser.


Als het via de app niet lukt, zou je het ook nog kunnen proberen om het ticket via de website te kopen: https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart


Je probeert 2 jongerendagkaarten tegelijk te kopen? Heb je geprobeerd om er 1 te kopen of lukt dat ook niet.


Reageer