Ik probeer in de NSapp twee Jongeren Dagkaarten te kopen.
Aan het einde krijg ik steeds de melding:
Er is een fout opgetreden tijdens het kopen van het ticket. Probeer het later nog eens.
Ondertussen probeer ik het al enkele dagen ;-) Graag een oplossing!
Beste antwoord door Sascha NS
Goedemorgen SuusH. Welkom bij de NS Community.
Op 30 maart was er een storing in het bestellen van de Jongeren Dagkaarten. Ik krijg echter te horen dat deze reeds verholpen is. Zou je het nogmaals willen proberen? En kan je checken of je de meest recente versie van de NS app hebt?
Op 30 maart was er een storing in het bestellen van de Jongeren Dagkaarten. Ik krijg echter te horen dat deze reeds verholpen is. Zou je het nogmaals willen proberen? En kan je checken of je de meest recente versie van de NS app hebt?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.