beantwoord

Dagretour

  • 12 December 2023
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Ik heb een e-ticket dagretour gekocht van Goes naar Lelystad €58,80. Maar het moet Goes - Assen zijn kan ik dat nog wijzigen? De prijs blijft hetzelfde. Kan ik in Assen uit stappen? 

icon

Beste antwoord door MoDe 12 December 2023, 12:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 Als u de e-ticket heeft geopend, kunt u het niet meer wijzigen. Heeft u dat openen niet gedaan dan kunt u contact opnemen met Klantenservice 030 7515155.

Het is helaas geldig voor het traject dat u opgaf. Het gegeven dat de prijs hetzelfde blijft, maakt helaas niet uit en u kunt niet in Assen uitstappen.

Sneu is het wel en het voelt ook niet rechtvaardig. Ik heb de neiging als u zoveel geld uitgeeft, de reis maar te maken. Er is weinig controle en als die komt hoop ik maar dat de conducteur begrip opbrengt. U benadeelt NS niet met dit enorme bedrag. Zoals @MoDe hieronder ook aangeeft, voor hetzelfde geld had u een dagkaart met onbeperkt reizen kunnen kopen. Hoe dan ook, u zit formeel helaas fout. Maar als u bijna zestig euro voor een kaartje uitgeeft en de slappe hap in Nederland massaal parasiteert, mag er voor u wel wat begrip zijn.

Al snap ik ook wel dat de vaste hap op dit forum zich over mijn reactie wat zal verbazen, maar dit gaat tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. 030 7515155.

Moderatoren grijp in!

Reputatie 7
Badge +3

Voor die prijs had je een dagkaart kunnen kopen waarmee je een hele dag onbeperkt door Nederland kunt reizen.

Het retour wat je nu gekocht hebt, kan na betaling niet meer gewijzigd worden. Je kunt ook geen geld terug krijgen. Heb je het ticket nog niet geopend dan zou je nog contact kunnen opnemen met NS klantenservice.

Reageer