beantwoord

digitaal of per post blad Spoor

  • 5 September 2020
  • 12 reacties
  • 1545 Bekeken

Ik heb deze week per email het blad Spoor ontvangen. 

Hier ben ik niet blij mee, omdat iets uitgebreid lezen op de PC mij slecht af gaat.

Hoe fijn is het om je uitgebreid te kunnen verdiepen in een tijdschrift, terug te bladeren, artikelen en/of informatie te bewaren.

Hopelijk is dit eenmalig en krijgen we het tijdschrift Spoor weer per post !!!!!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 September 2020, 15:49

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hij lag vandaag bij ons in de bus.

Goedemiddag en welkom bij de NS Community, Jacqui.

De huidige editie van blad Spoor is een speciale editie, waarbij de digitale versie als eerste pilot is. Het is momenteel nog onbekend of de digitale versie gaat blijven, ook de papieren variant zal vooralsnog gewoon blijven verschijnen. Als jij je instellingen zo hebt staan dat het tijdschrift zelf ook zou moeten aankomen, dan ga ik ervan uit dat je die nog krijgt, Jacqui!

Ook ik ben niet blij met de digitale versie van SPOOR, zou graag weer de gedrukte versie ontvangen.

P.R. Vliegenthart,  Utrecht

Reputatie 7
Badge +1

Als je in je instelling in je Mijn NS aan hebt staan dat je SPOOR ook per post wilt ontvangen, zul je deze ook vanzelf per post ontvangen. De september editie komt namelijk zowel in digitale als in papieren vorm uit. Verschillende mensen hier op de community hebben hem al op papier ontvangen. Mocht je SPOOR over een paar dagen toch niet ontvangen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met de klantenservice om te vragen of ze het nog willen naturen. 

Waarom is de fysieke versie van Spoor gestopt?

De fysieke versie is niet gestopt, wel komt deze dit jaar iets minder uit, namelijk twee keer in juni en november. Dus nog even en je kunt weer vertrouwd bladeren door Spoor.

Badge +3

Let op dat je om de papieren editie te krijgen in Mijn NS bij Gegevens en dan Notificaties en updates de optie(s) voor e-mail uit moet zetten (dus alleen Post), want anders krijg je SPOOR per e-mail en niet de papieren versie.

Verder wordt bij meerdere abonnementen op hetzelfde adres slechts één exemplaar per post verstuurd, maar via de Klantenservice kan je vragen om er meerdere te krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

De fysieke versie is niet gestopt, wel komt deze dit jaar iets minder uit, namelijk twee keer in juni en november. Dus nog even en je kunt weer vertrouwd bladeren door Spoor.


Er schijnt in maart een digitale Spoor verstuurd te zijn????

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, ergens tegen eind maart,ik heb eerlijk gezegd niet eens de moeite genomen om deze in te kijken. 

Badge +3


Er schijnt in maart een digitale Spoor verstuurd te zijn????

Die hebben mensen die alleen de papieren versie willen dan niet gekregen. Onhandig, want waarom zou je die digitale editie niet gewoon naast de papieren kunnen ontvangen? Kost niets extra… 

Laatste die ik gekregen heb (op papier dus) is Dec 2020. Ook meen ik me ter herinneren dat de inhoud van de papieren en digitale versies iets verschilt, daar was vorig jaar een topic over (of reacties in een langer topic). Qua kortingsbonnen is het tegenwoordig toch maar mondjesmaat natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +3

Even gespit in de mail, de digitale editie is hier te lezen https://spoormagazine.ns.nl/maart-2021/cover/

Nu even gekeken naar de kortingsbonnen, zitten er een paar in voor musea die tot 31 mei geldig zijn. Het is maar de vraag of die musea voor die tijd weer gewoon voor iedereen toegankelijk zijn.

Badge +3

Zie ook dit topic 

Maar als je laaste papieren ontvangen versie van Dec 2020 was dan klopt het dus, want Maart 2021 is niet op papier verschenen.

Reageer