Skip to main content
beantwoord

e ticket


Eerst e ticket betaald en via e-mail gekregen

ondat ik geen printer heb een account aangemaand voor de ns app

ik krijg nu de ticket niet in de app

App opnieuw verwijderd en erop gezet maar dit helpt niet

Hoe kan ik morgen mijn tickets gebruiken?

met vriendelijke groeten 

Beste antwoord door Floor NS

Hi Henny visser! Welkom bij de NS Community. 

 

Krijg je een foutmelding bij het laden van jouw e-ticket naar de NS App? Ik raad je in ieder geval aan om even contact op te nemen met de Klantenservice zoals ook Thom aanraad.

Bekijk origineel

6 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 25187 reacties
  • 4 april 2025

U kunt nu het beste even contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155, die maken het in orde, en weten hoe u moet handelen. 

Zie ook de opmerking van ​@Robert B gesteld dat u dat al niet deed.

Nummer is nu wel goed, ðŸ˜€


Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 277 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025

Hi Henny visser! Welkom bij de NS Community. 

 

Krijg je een foutmelding bij het laden van jouw e-ticket naar de NS App? Ik raad je in ieder geval aan om even contact op te nemen met de Klantenservice zoals ook Thom aanraad.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13644 reacties
  • 4 april 2025

Je kunt het ticket van uit de mail alleen in de app zetten als deze beiden op hetzelfde apparaat staan.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30313 reacties
  • 4 april 2025

Welkom bij de NS Community!

Om een ticket in de NS app te zetten heb je helemaal geen account nodig.

Open eerst de NS app en tik daarna op de knop Haal mijn tickets op in je e-mail op je telefoon. Het ticket zou dan in de app geladen moeten worden, of krijg je een foutmelding?


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 4 april 2025

Beste allen

het nummer wat Thom heeft klopt niet

heeft u een correct nummer?

mvg


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 25187 reacties
  • 4 april 2025

030 7515155. Ik maakte een typefoutje; het is hersteld. Mijn excuses.

 


Reageer