Skip to main content
beantwoord

Eticket laad niet en kan derhalve ook niet geprint worden

  • 11 september 2023
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Ik heb vanochtend een Dagkaart gekocht  voor maandag 18 September a.s.

Het is betaald en heb mail gekregen, echter het E ticket laad niet , niet in de app en ik kan ook geen pdf dus downloaden.

Hoe lossen we dit op??

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Anton1961 en welkom bij de NS Community,

 

Krijg je ook een foutmelding? Zou je het eens via een andere webbrowser of apparaat willen proberen? Mocht het dan alsnog niet lukken kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9225 reacties
  • Antwoord
  • 11 september 2023

Hallo Anton1961 en welkom bij de NS Community,

 

Krijg je ook een foutmelding? Zou je het eens via een andere webbrowser of apparaat willen proberen? Mocht het dan alsnog niet lukken kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.


Reageer