Skip to main content

Ik heb zojuist mijn Jaarabonnement opgezegd voor de bewaakte fietsenstalling in Zwolle (Lubeckplein). Ik ging er vanuit dat ik tot het einde van het abonnement nog gebruik kon maken tot de stalling, zodat ik mijn fiets nog kan ophalen. Dit was ik volgende week van plan. Nu is het abonnement direct opgezegd en heb ik tot vandaag geen toegang meer. Wel krijg ik geld tegoed voor de niet gebruikte periode.

Hoe kan ik mijn fiets nu uit de stalling halen? Zijn er andere mogelijkheden? En wat zijn de eventuele kosten?

Alvast bedankt!

Hoi R.Vries en welkom bij de NS Community! 

Je kunt je melden bij het personeel van de stalling en de situatie uitleggen. Als je kan aantonen dat jouw sleutel goed op jouw fietsslot past, kun je de fiets gewoon weer meenemen. Neem voor de zekerheid nog wel jouw legitimatie en een bewijs van het stallingsabonnement (een mail is voldoende). Vaak moet je nog een formulier invullen wanneer je de fiets gaat ophalen.

Ik heb de fietsen stalling abonnement opgezegd. Via de officiële weg. Sticker opgestuurd. Nu krijg ik steeds mailtjes over betaling. Ik heb al geschreven dat het abonnement op is gezegd. Er wordt nu gedreigd. Hoe kom ik op een normale manier in contact met de ns hierover? 

Ik heb de fietsen stalling abonnement opgezegd. Via de officiële weg. Sticker opgestuurd. Nu krijg ik steeds mailtjes over betaling. Ik heb al geschreven dat het abonnement op is gezegd. Er wordt nu gedreigd. Hoe kom ik op een normale manier in contact met de ns hierover? 

Je kunt het beste bellen of contact zoeken via Facebook, X of chat. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Reageer