Skip to main content

Geen e-ticket ontvangen

• 29 december 2024
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb een ticket besteld voor Eindhoven naar heb deze nietv ontvangen. De betaling is voldaan en de ingevulde email heb ik juist ingevuld. Ik heb dus nogmaals kaartje gekocht graag ontvang ik geld terug.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13427 reacties
  • 29 december 2024

Is het ticket inmiddels ontvangen?

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 210 reacties
  • 30 december 2024

Hi Chrisslettwnhaar! Welkom bij de NS Community. 

Ik kan helaas niet met je meekijken via dit platform naar de e-tickets. Ik wil je wel meegeven dat wij het afraden om na de eerste gelukte betaling niet nogmaals hetzelfde e-ticket te bestellen. Het kan tot 30 minuten duren voordat je het e-ticket ontvangt en indien je daarna nog steeds het e-ticket niet binnen hebt gekregen (spamfolder ook gecontroleerd?), dan kun je contact met ons opnemen en lossen we dit probleem vaak binnen enkele minuten voor je op. Als er een foutje in jouw e-mailadres staat of er gaat iets mis met het versturen van dit ticket, dan kan dit bij een duplicaat exact zo gaan. Dit is dan ook geen oplossing als je het e-ticket niet binnenkrijgt. Daarnaast raad ik je aan om de voorwaarden van het e-ticket even door te nemen, want hierin staat ook dat je e-tickets niet kunt annuleren of wijzigen en het komt dan ook voor dat we jouw verzoek tot een restitutie van het eerst gekochte e-ticket zullen afwijzen. 

Reageer