Ik heb een fiets kaartje betaald voor 3 december 2023 maar moest voor 5 december 2023 kan ik mijn geld terug krijgen of kan ik een nieuwe kaartje voor 5 december 2023. Excuses dat ik niet heb goed opgeletĀ
Bladzijde 1 / 1
Als u het fietskaartje in de vorm van een e-ticket heeft gekocht en u heeft hem geopend, dan is teruggave niet meer mogelijk. Is het nog niet geopend, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155.
Het is met een e-ticket niet na te gaan of u er mee gereisd heeft of niet. Dan zou u bij teruggave een keer gratis kunnen reizen en dat doet NS natuurlijk niet. Helaas zijn er nogal wat mensen die dit soort dingen proberen, mogelijk ook omdat men er niet op te pakken is. U bent daar mogelijk de dupe van.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.