Goededag
ik heb nooit en mailtje van van mijn treinkaartje het stond meteen in mijn reizen op mijn iPad maar nu krijg ik het niet op mijn iPhone .
kunt u zeggen hoe ik dat moet doen .
Graag hoor ik van u.
Groet F Docter
Goededag
ik heb nooit en mailtje van van mijn treinkaartje het stond meteen in mijn reizen op mijn iPad maar nu krijg ik het niet op mijn iPhone .
kunt u zeggen hoe ik dat moet doen .
Graag hoor ik van u.
Groet F Docter
Beste antwoord door Tochjo
U kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de mail opnieuw te laten sturen als u die niet ontvangen hebt. Dan kunt u de mail op uw iPhone openen en dan het kaartje in de app laden.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.