Skip to main content

Ik heb online een jongerendagkaart gekocht en ik heb een mail gekregen, nu deed die het in de app niet en zij de app dat ik geen kaartje had, nu heb ik hem nog een x moeten kopen. Dat kostte me weer 7,60

Dat had u beter niet kunnen doen, maar ok, neem contact op met Klantenservice of er nog wat aan te doen is. De kaartjes moeten dan wel identiek zijn. Ze zijn er nu ook. Chatten gaat vaak het snelste.


Hallo Abrandi! Welkom bij de NS Community. 

Thom heeft gelijk. Je beste optie is nu om contact op te zoeken met onze Klantenservice. Als de tickets identiek zijn dan zijn er vaak wel opties om je te helpen. In het vervolg raad ik je wel aan om eerst contact op te zoeken voordat je een tweede ticket koopt om extra kosten te vermijden! 


Als de app weigert kan je het ticket ook via de mail downloaden/tonen. Lees dat het bij meerdere mensen niet goed gaat. Bovendien word je na betaling doorgestuurd naar een niet bestaande pagina?


Reageer